Magi's mix

Monday, November 13, 2006

Herinnert u zich deze nog?


Jeugdsentiment... heerlijk.
En vanaf nu ben ik boekenbeursmaagd af. Ik vond er eigenlijk niet zo veel aan. Gelukkig was ik in goed gezelschap, maar het waarom van de boekenbeurs ontgaat mij een beetje. Tenzij ze al die boeken goedkoper maken dan in de plaatselijke Fnac, is dat zo?
En ik hoef ook niet zo nodig handtekeningen van (on)bekende auteurs. Laat staan van politici. Ik zou er dan nog eerder eentje aan de koning gaan vragen.

4 Comments:

At 11:54 PM, Blogger Stoffel said...

ik ken dat boek niet... :-s

 
At 12:42 AM, Blogger Sarah said...

Allez Kristof!! Gat in uwe cultuur! Annie MG Schmidt is verplicht voer voor alle nonkels tantes peters en meters hoor!

 
At 4:16 AM, Blogger Miss K said...

euh, ken ik ook niet... Jip en Janneke daarentegen...

 
At 4:42 AM, Blogger jaaan said...

Ik ken het wel! Zelfs als niet boekenwurm... vroeger veel vragen gehad of een trap echt weg kon gaan zodat mensen op een bovenverdieping vast kunnen zitten.

 

Post a Comment

<< Home