Magi's mix

Tuesday, October 17, 2006

Dit is de allereerste keer, doep doep doep...

1

Gisteren was er wegens licht eerste werkdagdipje geen nieuwe post.
Vandaag is het dag twee en heb ik dag één al gerelativeerd en goedgepraat.
Het blijft tenslotte dag 1 ...
Eigenlijk toch raar dat ik sommige eerste keren gewoon niet goed meer weet.
Neem nu de eerste dag op mijn vorig werk, wat ik precies gedaan heb, en of ik het al dan niet tof vond, ben ik precies al vergeten.
Andere eerste keren onthou je dan weer supergoed.
Eerste keer fietsen zonder zijwieltjes (dank u broertje), eerste keer in de schommelboot van Bobbejaanland (bleiten, bleiten, bleiten), eerste keer autorijden (zenuw zenuw), eerste keer Koen Wauters zien (waaaw), eerste keer ...

3 Comments:

At 11:43 PM, Blogger Stoffel said...

ja... eerste keer.... DE eerste keer?

:-)

 
At 1:30 AM, Blogger Sarah said...

Bij mij was de tweede keer eigenlijk meer de echte "eerste keer" te noemen. No further comment.

En ik herinner me mijn eerste werkdag ook nog hoor. Bleiten bleiten bleiten omdat ik dat niet graag deed! En nu zit ik hier nog :))) Aiaiai...

 
At 9:26 AM, Blogger jaaan said...

De eerste keer autrorijden zonder begeleider is ook zo een eerste keer...
en ja die eerste keer..

 

Post a Comment

<< Home