Magi's mix

Friday, November 03, 2006

Magje Marina


I did it!!!
Ik ben alla Francorchamps naar de post (2 straten verder) gereden...
Met gierende banden optrekken, beetje slippen, veel te snel rijden, puuk stoppen.
En ondertussen oh jee oh jee roepend.
That's me!
Zelfs met de ramen open, want die kreeg ik zo direct niet dicht. En natuurlijk ging het rechtse open als ik het linkse wou dichtdoen.
Ben zelfs volledig uit het raam gaan hangen om mijn badgeke te sliden aan den bareel.
U ziet, we gaan erop vooruit!
Ligt dat nu aan mij of zijn er nog mensen die raar deden in het begin van hun autorijcarrière?
Help.

2 Comments:

At 11:37 PM, Blogger Sarah said...

Tuurlijk! Maar je moet gewoon rustig blijven en dan lukt dat wel!

Ik zit nu nog wel de hele tijd oh jee te roepen tegen mezelf en in mezelf te brabbelen, dat zal wel nooit overgaan denk ik :)

 
At 12:55 AM, Blogger Stoffel said...

euh zonder lichten vertrekken (voor de eerste keer toelating om alleen uit te gaan met de auto van mijn pa) en dan tegengehouden worden door de politie - de auto vol met schaterlachende vrienden - zonder flauw vermoeden dat er iets aan de hand was... (geen boete gekregen gelukkig) :-)

 

Post a Comment

<< Home