Magi's mix

Sunday, October 15, 2006

Wat hebben we geleerd dit weekend?


Dat er zoiets bestaat als toneelonderbroeken
Dat Nils Holgerfun op Petrol moet draaien of er is geen zak aan
Dat ik een heterovrouwtje uit een rijtje lesbo's kan halen
Dat ik er een beetje uitzie als een dealer/junkie "Ej ej hedde gij iets bej?"
Dat er mensen zijn die zich niet aan de speedlimiet houden
Dat bloemen van S. krijgen echt wel fijn is, waarvoor grote dank
Dat liefde heel mooi kan zijn en verliefdheid superschattig
Dat Zornik (onterecht) veel te veel tmf awards gekregen heeft
Dat morgen maandag de eerste nieuwe werkdag toch wel zenuwkes veroorzaakt
Dat mijn chauffage op hol slaagt
Dat er iemand toch nog witte sokken draagt
En dan was er ook iets met dingen laten vallen, maar dat heb ik niet zo goed begrepen...

5 Comments:

At 12:01 AM, Blogger Stoffel said...

en we hebben ook geleerd dat uitkijken naar de nieuwe eerste werkdag best een beetje spannend kan zijn, niet?

 
At 12:05 AM, Blogger Sarah said...

Graag gedaan!

 
At 1:01 AM, Blogger Miss K said...

Succes vandaag! Laat ze daar op die nieuwe job maar eens zien wat voor een geweldige nieuwe collega je bent!

 
At 8:04 AM, Blogger E. Stilker said...

Hello!

Ik kan het me voorstellen. Zelf kijk ik ook nog niet echt uit naar mijn eerste werkdag. En dat kan ook nog niet wegens geen werk.

Maar het geld zou zo toch wel mogen beginnen binnenstromen. Want er zijn teveel leuke dingen hier, maar die natuurlijk geld kosten.

BTW: ik heb dit weekend vooral geleerd dat ik een nieuwe Canadees wafelijzer van 120V nodig heb want mijn Belgisch van 240V bakt veel te traag hier!

 
At 8:13 AM, Blogger jaaan said...

Heei ik heb vrij veel dezelfde dingen geleerd dit weekend..
maar die witte sokken daar moet ik nog een herexamen van doen.

Hopelijk was je eerste dag super!

 

Post a Comment

<< Home