Magi's mix

Friday, October 13, 2006

Diner is served

Wat krijg je als je mama tegen je vrienden zegt : " En zorg ervoor dat ze wat dikker wordt."

DIT:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmm
De meest lekkere dingen worden tegenwoordig voor me tevoorschijn getoverd.
Ondertussen leer ik eindelijk wat keuken- en huishoudgeheimen (als verwend nestje dat ik was/ben is dit onontgonnen terrein...) en eet ik gezond(er). Voelt u zich geroepen mij te helpen in mijn strijd voor de kilo's. Be my guest!
Iemand een weddenschapje wanneer ik op mijn normaal BMI zit?

ps dank u K. eukenprinsje

2 Comments:

At 7:23 AM, Blogger Stoffel said...

hmm magali dat ziet er heerlijk uit! wie zou dat toch gemaakt hebben :-)

ideetjes: veel meer bij mij komen eten! en lekkere dessertjes eten! hmm, chocolademousse! mjammiieeee

 
At 3:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Wanneer nodig je mij eens uit? Pasta kan er bij mij altijd in -> maar dan wel zonder zeevruchten. Ik breng de wijn mee. Misschien in combi met de draaisessies voor beginnelingen - of moet ik reeds zeggen 'gevorderden'?

Een beetje van jezelf, en een beetje van Magi ...

 

Post a Comment

<< Home