Magi's mix

Friday, October 27, 2006

Duifje is weg


Het is gelukt!
Met een ingenieus systeem van mooi zilverpapier ben ik er in geslaagd om de duiven niet meer te laten tortelen op de vensterbank.
Maar wat zou er met hen gebeurd zijn?
Doen duiven een winterslaap? Trekken ze naar warmere oorden? Gaan ze gezellig met z'n allen onder de grond? Gaan ze gewoon dood?
Zouden ze een andere betere vensterbank gevonden hebben?
Goh ik mis ze al :o)

ps: aan de overkant ziet u het raam van dé bomma (raar genoeg zonder bomma)

4 Comments:

At 2:48 AM, Blogger Miss K said...

'De bomma', is dat de lokale straatgendarme die alles en iedereen in het oog houdt??

 
At 5:33 AM, Blogger Sarah said...

seg ik denk wel dat er geen twijfel over kan bestaan dat ik de enige échte bomma ben he ;)

 
At 12:26 AM, Blogger Stoffel said...

is dat dè bomma waarvoor ik, zonder het te beseffen, ooit eens een hele serenade voor heb gegeven (die eigenlijk voor jou bedoeld was uiteraard)... :-s

 
At 10:31 AM, Blogger M said...

jep dat is. Ze heeft al veel te veel gezien :o)

 

Post a Comment

<< Home