Magi's mix

Thursday, October 12, 2006

Tortelduifjes



Ik heb niks tegen beestjes, zolang ze maar niet in mijn huis zitten.
Nu heb ik al een paar maanden twee duifjes die mijn vensterbank (langs de buitenkant voor alle duidelijkheid) zien als hun nestje. In het begin vond ik het nog wel leuk en dat geroekoe nam ik er wel bij. Helaas pindakaas, die beesten schijten dat het geen woorden meer heeft. Gevolg: mijn vensterbank had een dikke laag duivenstront gekregen en ik denk niet dat dat een beschermende laag is. Om van mijn ruiten nog te zwijgen.
Nu is de vraag hoe krijg je deze beestjes weg? Ik heb al enkele suggesties mogen vernemen: in alcohol gedrenkte maïs strooien zodat ze zat tegen de gevel vliegen, pinnekesdraad leggen, aan het raam blijven staan... Niet de meest diervriendelijke oplossingen. Iemand nog ideeën?

6 Comments:

At 5:08 AM, Blogger Stoffel said...

een kat nemen zal ook geen optie zijn zeker? elke dag rammstein door de luidsprekers laten knallen? mij een liedje laten zingen (dat jaagt meestal ook iedereen weg)

 
At 5:29 AM, Blogger Sarah said...

jij had daar toch een systeempje voor gemaakt??

 
At 7:59 AM, Blogger Sarah said...

O ja ik moet trouwens nog eventjes kwijt dat ik én terug autorijden én een blog in nog geen 24u tijd een pràchtprestatie vind!!! You go girl! The money.. the... the power!

 
At 8:27 AM, Anonymous Anonymous said...

ik zou gaan voor de absolute topper van de alcohol-maïskes gemixt met doorzichtige garendraad-trap...
ik weet het, niet lief, maar duiven zijn zooo vies....toch?

kus
flo

en proficiat met je eigen prikbord!

 
At 9:38 AM, Blogger Miss K said...

ik kan anders wel één van mijn katten in bruikleen geven?

 
At 11:58 PM, Blogger Sarah said...

het zijn vliegende ratten i tell ya!

 

Post a Comment

<< Home