Magi's mix

Thursday, November 02, 2006

Blijven oefenen


Ik was er echt helemaal klaar voor, ik ging het doen, ik was opgepept, zag het helemaal voor mij, dat ging geweldig zijn, woehoe...
En toen...
Toen is er iemand anders naar de post gegaan.
Ik kan dus opnieuw beginnen met een mooi stapeltje dozen te verzamelen...
Ik moet blijven oefenen dus als u een Bobbette nodig heeft, u kent mijn nummer. Op eigen riscico.
Met dank aan KD, S&S en W&L voor het ter beschikking stellen van mijn oefenwagenpark.

3 Comments:

At 11:46 PM, Blogger Stoffel said...

de blutsen, bange hartjes, scherpe bochten hebben we er met plezier bijgenomen ;-)

 
At 2:11 AM, Blogger Sarah said...

Oh no!!!
Hoe stom!

Blutsen?? Oei :)

Ik zal zeker nog wel eens van dat Bobette-Angebot gebruiken maken girlie! Can't wait! :)

 
At 3:46 AM, Blogger Stoffel said...

nee nee, geen blutsen hoor, ze heeft dat voortreffelijk gedaan! (dat mag ook wel na 8 jaar rijbewijs he ;-) )

 

Post a Comment

<< Home