Magi's mix

Thursday, October 13, 2011

Week 40


Een Dodo gezien in Het Paleis. Mooi decor, goed eerste deel, maar het danske op het einde duurde net iets te lang. Wel goe gelachen, al weet ik nu niet meer waarom. Ook een Matteo S. gezien in een rol die me aan Pieter E. deed denken. Maar dan kijk ik toch nog altijd liever naar Pieter E. Hoe hard dat dat dan ook weer wat van hetzelfde is.

Waarom we het blote gat van Nico S. mochten aanschouwen is me ook een raadsel. Suggestie is toch al genoeg. Als ie zijn onderbroek uitdoet vanonder zijn aalmozenierskleed, dan wil ik gerust geloven dat dat zijn echte onderbroek is… Ik en (de inhoud van) onderbroeken, ‘t blijft ne moeilijke …

Er waren patteekes en theekes beloofd, het werd cava en chocolate.

Hans Klok is een slechte acteur maar heeft wel bizar haar, een ongelofelijke timing en (vingervlugge) snelheid.

Wat wel handig is als je illusionist/tovenaar/magiër/homo bent.

Het machine van de Fortis heeft mijn rekeninguittreksels opgegeten…

Helemaal goed naar Gent gereden. En terug! (het stukje uit de garage rijden niet meegerekend)

1 Comments:

At 12:40 AM, Blogger Miss K said...

wat een glimmende foto...

 

Post a Comment

<< Home