Magi's mix

Sunday, October 09, 2011

Week 39

The Indian Summer!

Heerlijk van genoten. Eindelijk nog eens kleedjes, blote benen en meer fijne humeuren alom.

Alleen die fucking frigo aka de bureau van K. waar de airco hoog staat en er een tocht richting mijn bureau komt... Hè! Was het eindelijk eens terug warm, zit ik met een fleeceje aan...

En met een middelbaar schoolgevoel omdat we met de collega’s tijdens de middag op de bankjes op het plein zitten. Leek net een speelplaats. Ondanks dat gevoel, toch wat te oud voor Studay (ik gun het ze wel van harte). Maar nooit te oud voor een goed gesprek...

Ik heb een haan in huis. Hij zit braaf op de kast.

Note to self: met een wit kleedje en op witte schoentjes naar een studentenevent gaan: never a good idea :s



2 Comments:

At 3:23 AM, Anonymous Bi said...

Ondanks je 23 lentes (zomers) toch te oud voor Studay :-p

 
At 12:42 AM, Blogger Miss K said...

haha, mooi indiaantje! van waar ken ik die? / volgend jaar de VIP-tent!

 

Post a Comment

<< Home