Magi's mix

Sunday, September 25, 2011

Week 37


Dan wil je al eens gaan sporten, blijkt de leraar niet op te komen dagen… in ruil kreeg ik dan wel mijn les terugbetaald en een gratis zwembeurt. Omdat ik dan met veel moeite omgekleed (in zo'n nat vies zwembadhokje...) ben geraakt, wou ik toch mijn outfitje showen en zijn we gaan joggen in het SparkSpoorNoord. Weeral trots op mezelf, dat gaat hier nog een wekelijkse gewoonte worden. Glim glim glim

En van de grootste supporter op het werk Dinokoeken krijgen als beloning. De dag erna in de sportmodus blijven staan en met stijve spieren hup naar de Zumba. Op mijn eigen tempo en niveau aka stappen ipv huppen, schoon om zien….

Happy Bday to meee!

23 worden is:

even dyslectisch zijn

3 dagen feest nodig hebben om te aanvaarden dat je verjaart

Zelf je cadeautjes gaan shoppen met de vriendinnetjes die afrekenen aan de kassa. I like :)

's Middags moeten zetel hangen om het volgende feestje aan te kunnen

Blij zijn met frisse lucht the days after

Zo hard op jezelf kloppen omdat er een spin over je heenloopt dat je er een pijnlijke heup en blauwe plekken aan overhoudt…

1 Comments:

At 8:22 AM, Anonymous Bi said...

uwe papa zo shockeren...

 

Post a Comment

<< Home