Magi's mix

Thursday, October 06, 2011

Week 38

Collega Bi is een weekje naar zee, tegen wie moet ik nu zagen op het werk?

Een vrij rustig kabbelende week.

Nothing special. Toch niet in mijn leven.

K&M gaan een huis kopen, of niet, of wel, of niet, of wel…

Jawel!

Ik heb ook geleerd dat als je tegen 25 per uur een kwartier over een weg in Casablanca rijdt, dat je dan nog tussen de muntplanten zit. Welke weg dat is, werd er niet bijverteld, maar het zou de weg zijn met de beste munt ever! Mijn muntplantje heeft de geest gegeven. Ik denk dat het bladluis had, er zaten toch minigroene beestjes op… Jakkie!

De goeie munt is geleverd aan de Witzlie-Poetzlie, allen daar heen, vooral op donderdag voor de bevallige aanwezigheid van Miss H.

Heerlijk genoten van mijn terras dit weekend en gemerkt dat ik een glurend buurjongetje heb. Er blijkt een terras te zijn achter een muurtje.

2 Comments:

At 1:09 AM, Blogger Stoffel said...

yes! wat is dat allemaal met die munt in cassablanca? huh...

 
At 8:20 AM, Anonymous Bi said...

Bi is back!!! Weer helemaal opgeladen om al uw gezaag te incasseren ;-)

 

Post a Comment

<< Home