Magi's mix

Tuesday, September 06, 2011

Week 34

Mijn kleedje op de royal wedding of the year, vertoonde al een scheur nog voor het feest goed en wel begonnen was. Ik ben hiermee terug naar de winkel gegaan, want de scheur is in het midden van de borstpartij, aan een naad. Ons mama noemt het schiften… Ik noemde het een productiefoutje, de winkel noemde het eerst een scheur omdat het te strak zat. (euh hallo? Mij al eens goed bekeken? op die plaats kan niets te strak zitten en als ik daar ben blijven hangen achter iets zou ik het nog wel weten) Dan zei de mevrouw van de winkel dat ik waarschijnlijk te hard gedanst had (euh hallo? Het feest was nog niet begonnen!) Uiteindelijk gingen ze het kosteloos laten maken bij hun naaister... Toen ik het dan na een week terug wilde ophalen, gaven ze me een totaal ander kleedje…Na nog een dag wachten kreeg ik dan toch mijn eigen kleedje gemaakt terug, al wilde ze er geld voor in de plaats. Nou mooi niet hoor!

2 x 200 Tupperwijven uit 2 hotels op 4 bussen gekregen, mooie prestatie van mezelf.

Er zijn 2 nieuwe routes bijgekomen in mijn ‘ok ik kan dat rijden zonder al te veel stress’-routenboek: naar Stof & Sissi en naar Bruno & Hanne

We Will Rock You viel beter mee dan verwacht. Al viel de Vlaamse cast uitgezonderd Galileo tegen. Die bleven wat steken op het Familie-niveau. Voor een VTM-ding kan dat natuurlijk geen kwaad.

Ons Lenka komt nooit in het voorgeborchte terecht, hoera! She looks lovely in her little white dress.

3 Comments:

At 1:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Ik heb waarschuwingsbordjes voor losgeslagen paarse Twingo's geplaatst langsheen de nieuw-opgenomen routes.
K-bro

 
At 1:46 AM, Blogger Miss K said...

dat van die tupperwarewijven vind ik ook een hele prestatie! en lenka ziet er beeldig uit :)

 
At 2:44 AM, Anonymous Bi said...

Ik had de Tupperwijven zonder u ni aangekunnen :-)
Nogmaals vielen dank!

Binnenkort parkeren ook he!

We will suck ja...

 

Post a Comment

<< Home