Magi's mix

Friday, August 26, 2011

Week 32


Ik ben getuige geweest van the royal wedding of the year. Met eigen gangpadmoment, voorleesmoment, muziekmoment, dansmoment, trillend op de benenmoment, … Enfin een aaneenschakeling van zeer fijne momenten. U had erbij moeten zijn.

Jacky rules! Voor wie het filmpje eens wil zien, kom maar langs.

4 nachten achter elkaar ergens anders slapen, is me nog niet vaak overkomen: Berchem - Zoersel – Turnhout – Antwerpen. Lang leve de trolley

De paarse plant heeft een tweede zelfmoordpoging ondernomen, deze keer door verdrinking ipv uitdroging. Ik hoop nog enkele euh ‘takken(?)’ te kunnen redden.

Er dacht een diertje asiel te kunnen krijgen in mijn slaapkamer, maar heb het toch eigenhandig van het plafond geplukt en buiten gezet. Ook al dacht ik eerst dat het een groene spin was...

1 Comments:

At 3:20 AM, Blogger Miss K said...

Het jacky-filmpje is geweldig! Misschien moet je de paarse plant eens naar een psychiater sturen?

 

Post a Comment

<< Home