Magi's mix

Sunday, September 18, 2011

Week 36

There is something like a free lunch!! Ik kreeg er eentje in Perruche. Omdat ze mijn croque monsieur vergeten was en ik zo lang had moeten wachten. En u kent mij, ik zeg nooit nee tegen gratis dingen :) - We gaan er even uit voor wat reclame - Perruche is een spiksplinternieuw geopend broodjes- en coffeehuisje. Een 123 als je wil. Met broodjes, koffies, huisgemaakte limonades, … En goed van prijs. Enig nadeel is dat ze geen maaltijdcheques aanvaarden en dat het wat klein is en dat ze nog in de routine moeten komen. Hmmm dat zijn er 3, maar 2 ervan kunnen weggewerkt worden. Categorie Barnini dus, leuk om te kunnen afwisselen.

Miss elegantie zal ik toch nooit worden, toch zeker niet in een Zumba klas. Djeezes waarom staan daar spiegels? Ik kijk toch voornamelijk naar de huppelende, zwetende, chocolate afro american zwarte die van voor staat. Ben wel trots op mezelf, de regen getrotseerd op de fiets om een uurtje te gaan springen gelijk zot en te shaken met vanalles dat ik niet heb…

Hoera voor Miss K. Ik denk dat ze het laatste examen van haar leven heeft afgelegd. Vrijwillig dan nog…

1 Comments:

At 11:42 PM, Blogger Miss K said...

hooray for me! dat voelt dus echt een beetje zoals de laatste dag in de middelbare school, zo het gevoel van 'nu kan het échte leven beginnen!' - bring it on :)

 

Post a Comment

<< Home