Magi's mix

Tuesday, July 26, 2011

Week 29


Heerlijk eten bij Miss H. en voor de honderdduizendentweede keer kijken naar Dirty Dancing en het tot mijn eigen verbazing toch weer heel errug leuk vinden. Aah Johny en zijn hungry eyes…

Werken met mensen die nog maar een week te werken hebben, is niet leuk. Die antwoorden gewoon: vraag dat volgende week nog maar eens…

Een potje uit de diepvries ontdooien zonder goed te weten wat het ook al weer was, spannend…

Intern bellen naar de baas en zijn antwoordapparaat aan de lijn krijgen. Vreemd, wij hebben geen intern antwoordapparaat, zelfs na de BIEP had ik het nog niet door… Magali erbij lappen, favoriete hobby van Mr. H.

Iemand op straat met een home-trainer zien passeren… van een work-out gesproken.

Een midweekje weg naar het exotische Turnhout. All-inclusive en met een eigen animatieteam.

In de bus tegen een man zitten die ‘Het wonder der vergeving’ aan het lezen is. Dat baart me toch wat zorgen… Waarom zou je zo’n boek lezen?

5 Comments:

At 5:03 AM, Anonymous Anonymous said...

Speelt Kristof uwen Johnny deze week?

 
At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said...

wat bedoel je? M.

 
At 1:51 PM, Blogger Stoffel said...

K-ik? of K-broer?

 
At 4:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Staat er niet naast het dansende koppel 'Kristof Duran & Magali Devel'?

 
At 1:45 PM, Anonymous Anonymous said...

ja dat was de uitnodiging van ons feestje 2 jaar geleden, maar sindsdien is er geen johny/baby moment meer geweest tussen ons, ik hoop op den trouw wel nog eens :)M.

 

Post a Comment

<< Home