Magi's mix

Thursday, February 08, 2007

Snowieeeeee

In al mijn enthousiasme ben ik vergeten mijn fototoestel mee op de piste te nemen en is dit de enige bestaande foto van onze eerste snowboardpogingen.
U ziet oefeningen op het droge: vallen en opstaan :o)
Waarna we naar Casablanca gingen voor het echte werk...
Wiehiee. Kan niet wachten tot we vertrekken, zeker na het sneewtapijt van vanmorgen. Mijn fiets heeft een mooi slippertje gemaakt. Ik ben er nog "elegant " kunnen afspringen om niet mee op de grond te belanden. Alhoewel, soms lijkt het me minder belachelijk om gewoon te vallen dan per se te willen blijven rechtstaan met alle rare zwaaibewegingen en struikelingen van doen... ni? Als ik mensen zo bezig zie, krijg ik gegarandeerd de slappelach.

1 Comments:

At 2:01 AM, Blogger Sarah said...

En let u vooral op het hip-gehalte van mijn skibroek!

Enneuh... AU mijn buikspieren vandaag!!! :s

 

Post a Comment

<< Home