Magi's mix

Monday, January 15, 2007

Kwens



Ik als fiere meter heb mijn eerste nieuwjaarsbrief gekregen!
En ineens nen hele moeilijke, zeker voor een petotterke dat nog niet kan lezen. Hier komt ie: (denk er zelf het westvlaams accentje bij)
"Ik droomde van een regenboog
met magnifieke kleuren,
Ik gleed met een arreslee
naar 12 gesloten deuren.
Ied're deur heeft een geheim
je mag het nog niet kennen.
Maar de sleutel is mijn wens
om je te verwennen.
'k Wens veel zon en warme dagen
en veel sterren in de nacht.
'k Wens een jaar om van te snoepen
'k Wens een nieuwjaar zoet en zacht."
Kusje hier kusje daar is toch iets simpeler...

5 Comments:

At 12:14 AM, Blogger Stoffel said...

schandalig is dat! dat kan ik zelfs nog niet eens opzeggen :-)

 
At 4:12 PM, Blogger Miss K said...

:-)
ik heb ook nog een nieuwjaarsbrief te goed van mijn petekindje wanneer ik thuis kom, ben eens benieuwd! x

 
At 10:05 AM, Anonymous Anonymous said...

ik wil ook een petekindje.
Sissi

 
At 11:26 AM, Anonymous Anonymous said...

jeuj! de eerste comment van Sissi! applaus
M.

 
At 12:32 AM, Blogger Sarah said...

Applaus!!

Voor Sissi én voor Nathan!

x

 

Post a Comment

<< Home