Magi's mix

Wednesday, January 17, 2007

Hoe doet ie het hoe doet ie het




Als je er twee keer naar kijkt heb je een lichtblauw vermoeden en denk je "oh dat doet ie zo", maar dan moet je dat 'zo' toch maar schoon kunnen. En dan blijkt die 'zo' toch niet te kunnen.

Hoofdje af hoor!

Ik heb ooit ook standbeeld gespeeld op een event in Dordrecht en het is verdomd moeilijk. Zeker als er van die grappige mannen u komen kietelen. En dan die verf jong, mijn BH ziet er nog altijd groen van. Ik was een bronzen beeld met een grote halsopening :o)

3 Comments:

At 3:21 AM, Blogger Stoffel said...

man man man, wat leren we toch elke dag bij over het leven van ons maggi... een standbeeld-mime-speler seg... grappig!

 
At 12:20 AM, Blogger Sarah said...

Mag ik even een bescheiden gok doen? Is die rechterarm niet soms hoofd (en dan een nep-arm die de stok vasthoudt) en soms wel aan de stok? Dat-ie dat stiekem kan veranderen?

Of hadden jullie dat al lang door? (waarschijnlijk :)

 
At 6:05 AM, Blogger Miss K said...

geen ideen hoe die man het doet, heb net als Sarah gedacht aan een nep-arm, nep-hoofd... maar dat klopte dan weer niet heel de tijd... mmm heel knap
en maggi als standbeeld? DAT wil ik ook wel eens zien!!

 

Post a Comment

<< Home