Magi's mix

Thursday, January 11, 2007

Mijn eerste echte klacht


Ik heb voor de eerste keer in mijn leven eens echt geklaagd over iets. Ik had met Het Nieuwsblad een make-upset gewonnen. (tis geen reis, maar tis toch iets) Die moest afgehaald worden in de Fun. KD was zo lief om dat voor mij in Schilde te gaan halen. Groot was mijn verbazing toen mijn eerlijk gewonnen make-upset een vingerhoedje groot potje oogschaduw bleek te zijn. Ik ben in mijn toetsenbord gekropen en heb mijn beklag gedaan bij de lezerservice. Vond het toch maar belachelijk dat KD daar helemaal voor naar ginder moest rijden, voor zoiets petieterigs. Ben eens benieuwd of ze erop gaan reageren. Waarschijnlijk eens goed mee lachen...

4 Comments:

At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

haha! eindelijk erkenning!
kan je nog even vragen of ze willen een riante schadevergoeding voorzien voor de chauffeur?

 
At 1:05 AM, Blogger Sarah said...

Haha :)

Wel stom dat ze dat niet kunnen opsturen ja. Waarschijnlijk gewoon een samenwerking met Fun om meer klanten in hun winkel te krijgen...

Damned commercie!

 
At 11:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Zeker dat KD de echte schmink niet achtergehouden heeft?!
Maar Maga-liedje toch... gij hebt gij toch gene schmink nodig?! Echte jeugd zit vanbinnen!
:-)

 
At 1:10 PM, Blogger M said...

mmm ik moet hier precies eens van kristof gaan veranderen :o)

 

Post a Comment

<< Home