Magi's mix

Sunday, August 01, 2010

Going goed fout...


goed in zijn genre maar





zo fout zo fout zo fout


je weet dat je fout zit als :

*micha mara in het publiek zit

*de gemiddelde leeftijd minstens 20 jaar hoger ligt dat je eigen leeftijd

*je aan lange tafels zit

*er een flyer voor een cruise op die tafel ligt

*er kommetjes nootjesmix op tafel staan

*de bomma naast je overloopt van enthousiasme

*Igor lacht met de domste mopjes

*er een schaduw op je valt die luc caals blijkt te heten...



Ik had wel verwacht dat dat publiek enthousiast met de armen ging zwaaien, maar dat bleef helaas uit. Ik had er nochtans wel zin in...



Luc Caals is echt wel dik, dik, dik, dik. En ja dan speel je dat uit natuurlijk. Dan hijs je je in een babydoll, een tirolerjurk, een tirolerbroek, een fluo badpak, een kuisschort met een ingezet zijstuk, een clownsbroek, en schud je met je vleeskwab genaamd keel...
4 bomma's verwijderd zijn van hem, is tamelijk in your face...


Ik heb me meermaals afgevraagd waar eigenlijk die zijn pietje hing... IEUW






























2 Comments:

At 12:32 PM, Anonymous Karen said...

IEUW inderdaad! waar jij aan denkt!

 
At 12:37 PM, Anonymous Igor said...

tja, de afspraak was verstand op nul he en het enthousiasme van de buren stak mij aan

 

Post a Comment

<< Home